
Firma AVM, berliński producent urządzeń sieciowych, od teraz działa pod marką FRITZ!. Zmiana nazwy korporacyjnej (z AVM GmbH na FRITZ! GmbH) ma na celu jeszcze silniejsze powiązanie firmy z jej najpopularniejszymi produktami – routerami FRITZ!Box, wzmacniaczami FRITZ!Repeater oraz rozwiązaniami Smart Home.
Dlaczego zmiana na FRITZ!?
- Marka FRITZ! cieszy się rozpoznawalnością na poziomie 80% w Niemczech.
- Produkty FRITZ! od lat należą do najczęściej wybieranych w segmencie sieci domowych i internetu.
- Nazwa korporacyjna AVM była mniej rozpoznawalna, co ograniczało spójność komunikacji z klientami i partnerami.
Teraz zarówno firma, jak i jej produkty, będą działać pod jedną, mocną marką: FRITZ!.
Co oznacza zmiana dla klientów i partnerów?
Dla użytkowników i partnerów biznesowych nie zmienia się nic w kwestii:
- wsparcia technicznego,
- gwarancji,
- współpracy z dostawcami i dystrybutorami.
Zyskują oni natomiast większą przejrzystość i jasne powiązanie między firmą a produktami.
O marce FRITZ!
FRITZ! to jeden z liderów europejskiego rynku w dziedzinie:
- szerokopasmowego internetu,
- sieci domowych,
- telefonii,
- inteligentnego domu Smart Home.
Produkty FRITZ! wyróżniają się:
- prostą obsługą,
- wydajnym i stabilnym Wi-Fi,
- wszechstronnością i innowacyjnością,
- regularnymi aktualizacjami oprogramowania FRITZ!OS, które zapewniają bezpieczeństwo i nowe funkcje przez wiele lat.
Firma FRITZ! (dawniej AVM) od 1986 roku rozwija swoje produkty w Berlinie i produkuje je w Europie. W 2024 roku zatrudniała 900 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 630 milionów euro.