
Plus Na Kartę zaskakuje nową, wiosenną kampanią marketingową, w której humor spotyka się z technologią AR. Operator promując dodatkowe 9000 GB internetu, pokazuje świat pełen… kapibar, kebabów i jednorożców. Abstrakcyjna, interaktywna forma sprawia, że tego widoku po prostu nie da się zapomnieć!
9000 GB w niecodziennym wydaniu
Nowatorska kampania Plusa przenosi użytkowników do wirtualnego świata pełnego animowanych atrakcji. Wystarczy zeskanować specjalny kod QR lub kliknąć w interaktywną reklamę, aby zobaczyć soczyste kebaby, sympatyczne kapibary i bajkowe jednorożce.
Dzięki dodatkowemu pakietowi 9000 GB na rok klienci mogą korzystać z internetu bez ograniczeń – oglądać filmy, grać w gry online, słuchać muzyki czy przeglądać social media.
Na start przygotowano także bonus dla nowych klientów – największy pakiet 100 GB przez pierwsze dwa miesiące dostępny jest za pół ceny (22,50 zł).
Kampania pełna technologii i zabawy
Za koncept odpowiada Plus i agencja Freundschaft. Akcja obejmuje szeroki zakres działań digitalowych: interaktywne banery, reklamy w mediach społecznościowych i materiały OOH z kodami QR. To kolejny projekt Plusa wykorzystujący AI i nowoczesne technologie, po wcześniejszych kampaniach inspirowanych „Damą z łasiczką” i „Stańczykiem”.
Dołącz do zabawy
To dopiero początek niespodzianek! Plus zachęca użytkowników, aby weszli w świat rozszerzonej rzeczywistości, zrobili zrzut ekranu i oznaczyli profil @plus_polska w swoich social mediach.
Stay tuned – obserwuj Plusa na Facebooku, Instagramie i X, by nie przegapić kolejnych akcji!